8 Kasım 2012 Perşembe

Burçin'in isim yastığı :)

Merhaba :)

Sevgili Burçin, eşine 7. yıldönümleri için B.E.T harflerinden oluşan bir yastık siparişi vermişti. Öyle istiyorum demekle olur mu hiiiç? Olmaz tabiki :)
Kedileri ve seyehat etmeyi çok seven birbirlerine çook aşık bir çift olduklarını belirtti ve ortaya böyle bir şey çıktı. İşin içinde kedi olunca yaparken nasıl eğlendiğimi tahmin bile edemezsiniz :)
Evlerinde sarı-beyaz tüylü yeşil gözlü minnoş bir kedileri varmış. E yastıkdaki minnoş kediyide o renklerde yapmasaydım olmazdı  :)

Burçin yastığına bugün kavuşmuş ve bana öyle güzel bir mail yazmışki :) Bütün gün ağzım kulaklarımda dolaştım desem abartmış olmam. Bu tarz geri dönüşler olduğunda çok mutlu oluyorum. Kim olmazki :)
Umarım Burçin gibi eşide bu yastığı çok çok beğenir. İkisinede nice aşk dolu yıllar diliyorum :)












2 yorum:

  1. gerçekten ayyy çok şirin (:

    fiyatları ne kadar acaba bu kişiye özel yastıkların?

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm:)
      Fiyatlar isim uzunluğuna ve kulllanılan figürlere göre değişiyor. Mail atarsanız detaylı konuşup fiyat verebilirim. Mail adresim: merve@aycoksirin.com

      Sil


Ürünler hakkında sormak istedikleriniz için mail atabilirsiniz. aycoksirin@gmail.com