20 Mart 2013 Çarşamba

Baykuş sever çiftin isim yastıkları :)

Baykuş çizmeyi ne kadar çok sevdiğimi bilmeyen kalmamıştır eminim :) Bana baykuş istiyoruz diyin bütün gün 32 diş sırıtır dolaşırım ortalarda :)))

Baykuş sever baykuş severi çekmiş bulmuş. Yağmur ve erkek arkadaşıda benim kafada olacakki biiiir sürü baykuş çizdim onlara :) Çiftlerin ikiside baykuş severse ben onlara tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş derim arkadaş. İşte okadaar!






Bir cupcake gördüm sanki :)








-Kullanılan boyalar ASTM Amerikan Standartları Test Merkezinde test edilmiş ve uluslar arası EN-71 belgesine sahiptir.
-Yıkama talimatına uyulduğu taktirde herhangi bir renk solması meydana gelmez.



Farklı modeldeki siparişleriniz veya ayrıntılı bilgi için aycoksirin@gmail.com'a mail atabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Ürünler hakkında sormak istedikleriniz için mail atabilirsiniz. aycoksirin@gmail.com