7 Nisan 2013 Pazar

Matruşka Desenli Kanvas Çanta (El Boyaması)



Son 2 yıldır kafamı nereye çevirsem  baykuş  ve matruşka desenli objeler, kıyafetler fazlaca gözüme çarpıyor. Ben bu iki deseni çok sevdiğimdenmi gözüme çarpıyor yoksa çokmu popüler oldular hiiiç bilemedim yahu :)  Yani anlıyacağınız matruşka çılgınlığı Ay Çok Şirin çantalarınıda sardı :)  


Yaz geliyor malum. Ben havalar ısınınca bu tarz bez çantalar kullanmayı daha çok seviyorum. Eminim böyle düşünen bir sürü hatun vardır. Bekleyin beni hatunlarım yaz için yeni modeller yakında burada olacak :)


Bu çantada yine hazırda ve satışta olan çantalarımdan bir tanesi. Hazırda olan diğer modeller gibi bu modelde sadece 1 adet üretildi ve aynısından bir tane daha yapılmayacak. Yani tamamen kişiye özel:)


Büyük halini görmek için fotoğrafa tık tık

- Kumaş olarak %100 pamuklu kanvas tuval kumaşı kullanılmıştır.
- Çantanın içerisinde ve sap arkalarında astarı mevcuttur.
-İçerisinde ufak bir cebi vardır.
-Yıkama talimatlarına uyulduğu taktirde renginde herhangi bir solma veya akma meydana gelmez.
-Kullanılan boyalar ASTM Amerikan Standartları Test Merkezinde test edilmiş ve uluslar arası EN-71 belgesine sahiptir.

Sipariş ve detaylı bilgi için aycoksirin@gmail.com'a mail atabilirsiniz.


Büyük halini görmek için fotoğrafa tık tık

Büyük halini görmek için fotoğrafa tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Ürünler hakkında sormak istedikleriniz için mail atabilirsiniz. aycoksirin@gmail.com